Kristin Brekke

Ute etter drømmekroppen?

Vil du få drømmekroppen med riktig trening og kosthold? Disse ekspertene hjelper deg til å nå målene dine. Spør nå!

Ved å gjøre glidende bevegelser med armer og bein, må musklene jobbe på spreng. Resultat: En strammere og sterkere kropp!

Treningsform: Catslide er eksplosiv, intens og funksjonell trening, en kombo som gir veldig raske resultater. Mange toppidrettsutøvere sverger til denne treningsformen. Øvelsene som vises i videoen trener de store muskelgruppene og mye stabiliseringsmuskulatur.

Mål: Er du lite trent, kan du forvente veldig raske resultater! Uansett hvilket treningsnivå du er på, kan du hovedsakelig se fram til strammere mage og rumpe, sterkere rygg, og sterke og stabile skuldre. En ekstrabonus er bedre holdning.

Les også: Få mage som Siren Sundby

Passer for: Uansett hvor sterk du er, kan du få maks effekt!

Utstyr: Du kan i utgangspunktet bruke alt materiale som sklir, for eksempel ullsokker. Vær obs på at et veldig glatt gulv passer best for deg som er godt trent.

Anbefalt treningsdose: Får du gjort en kombinasjon av disse øvelsene i 10 minutter 5 dager i uken, vil du merke stor framgang på bare én måned. Hva med å legge det inn i morgenrutinen?

Repetisjoner: Gjør 10-20 repetisjoner. Klarer du flere enn 20, må du utfordre deg selv ved å skli lengre fram, ut eller inn. Poenget er at du ikke skal orke å gjenta bevegelsen en eneste gang etter siste!

Mattene kan du bestille på Catslide.no

Les også: Se Venke Knutson gjøre yoga

Christina Therkildsen fra Kronsj.no har utviklet Catslide-konseptet sammen med Yngvar Andersen fra Mykjemeir.no.

Se flere øvelser og beskrivelse av øvelsene i siste nummer av Det Nye ShapeUp.

Se video: Yngvar Andersen viser hjemmetrening

Les hele saken

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!