Ny video fra Ylvis
Skal vise hva de gjør når de ikke er på TV.
(SIDE2): Ylvis' nye video har premiere under «I kveld med Ylvis» og har kommet istand etter at en enkelt seer spurte dem om hva de holder på med når de ikke er på TV.
- Svaret på det syns vi krevde en slags musikalsk reportasje, og det er utgangspunktet for videoen som har premiere tirsdag kveld, sier Bård Ylvisåker i en pressmelding.
Mer fra Side2.no: Besøk forsiden
Denne gang er derfor også Calle Hellevang-Larsen med i videoen. Så veldig privat for småbarnsfedrene Ylvisåker ser det ikke ut til å bli.
LES OGSÅ: En av disse er mye rikere enn de andre
Dette tjente de før de ble verdensstjerner
Videoen til den nye låta ble spilt inn før Ylvis-hysteriet rundt «The Fox» tok av. Den nye sangen er skrevet av brødrene sammen med Christian Løchstøer, den er produsert av Lars Bleiklie Devik og Ole Martin Hafsmo har regi.
- Vi har ingen kommersielle forhåpninger i det hele tatt. Dette dreier seg om å opplyse og svare skikkelig på spørsmålene vi får inn. Vi kan ikke lage Stonehenge hver gang. Den har over 10 millioner treff nå, og det kommer neppe denne til å få, sier Bård Ylvisåker.
LES OGSÅ:
Ylvis' far oppdaget sønnenes humortalent på biltur
Ylvis har den siste tiden fartet frem og tilbake til USA der de har fremført «The Fox» som fremdeles klatrer på hitlistene. Videoen er sett av over 100 millioner på YouTube.
Hvor mye det økonomisk vil gi seg utslag, vites ikke. Men brødrene har gitt uttrykk for at de ikke har tenkt å slippe Norge med det første av den grunn.
- På et tidspunkt kommer det til å flate ut , sa de til The New York Times.