Ikke bare Coldplay som kommer..
Et par timer etter at Coldplay annonserte sin bergenskonsert neste sommer ble enda et band klart.
(iBergen.no) Om Chris Martin og resten av Coldplay ble booket for å tilfredsstille den litt yngre garde av musikkinteresserte bergensere så er tirsdagens andre konsertnyhet utvilsomt for dem som har levd litt lenger.
Nå er det nemlig Eagles som melder på sin hjemmeside at de skal spille på Koengen 1. juni neste år. Bergen blir den eneste byen i Norge som får besøk av California-bandet neste sommer.
Bandet som er aller mest kjent for monsterhiten «Hotel California» spiller i Malmö og Århus før de lander i Bergen.
Bergenlive har fortsatt ikke bekreftet at amerikanerne skal spille i Bergen.