Løy om egendesignet kjole
Dorthe Skappel tror ikke hun ville fått terningkast seks om hun sa hun hadde laget den selv.
(SIDE2:) JAAA! Skriver Dorthe Skappel på sin egen blogg .
Mer fra Side2.no: Sjekk forsiden nå
Årsaken er at hun fikk terningkast seks for den grå, ettersittende kjolen hun bar under TV 2s høstlansering.
- Moden og sexy
Kjolen ble berømmet som «moden og sexy» av Jan Thomas i Se og Hør. Selv tok Dorthe en nødløgn og påsto at den var «svindyr» overfor Se og Hør, skriver hun selv på sin egen blogg.
«God Kveld, Norge»-programlederen er opptatt av mote, men går helst i jeans og uten sminke til hverdags. Hun er imidlertid mindre opptatt av terningkast, men innrømmer at hun synes det var stas å få toppvurdering.
- Hvis jeg denne gangen fikk slakt var det nemlig ikke bare meg, men også designeren i meg som ville få stryk. Så jeg sa ikke et ord om at kjolen var sydd i sene nattetimer, skriver Dorthe Skappel.
Slett ikke dyr
- Hadde jeg fått så mye skryt hvis jeg allerede på festen hadde innrømmet mine sting? Nei, jeg er usikker på det. Teksten under bildet lyder nemlig: Designer hemmelig. Pris: svindyr. Jeg tror nemlig at vi altfor ofte kjennetegner bra design med pris og sannheten er at denne kjolen kostet meg rundt 500 kroner i materialer. Innimellom er ikke dyrt best. Hurra!!!!
Dorthe Skappel har for øvrig også designet en populær badedraktserie med snitt som taler til 50-tallet.