Kjendisblogger slått ned

- Da jeg falt i bakken, smilte han og fortsatte å sparke meg.

Publisert

(SIDE2):Side2-blogger Ulrikke Lund ble slått ned utenfor et utested i Bergen natt til fredag. Det resulterte i en brukket arm.

I 02.30-tiden sto hun utenfor utestedet Feliz, skriver Bergens Tidene. Hun trodde gutten som kom mot henne ville snakke.

- Synes synd på ham
- Han bare gikk til angrep på meg, jeg skjønte ingenting. Da jeg falt i bakken, smilte han og fortsatte å sparke meg, sier hun til avisen .

Når Side2 tar kontakt vil den populære bloggeren bare glemme hele episoden.

- Jeg vil bare glemme dette og gå videre. Jeg synes synd på overfallsmannen.

Gutten som angrep var i 20-årene og Lund har aldri sett ham før.

Virket ikke full
- Det var helt sykt, han smilte hele tiden. Det verste var at han ikke virket full.

Dagen etter dro Lund til legevakten hvor det ble konstatert brudd.

For bare to måneder siden opplevde hun en lignende hendelse da hun ble slått ned av en kvinne på kjøpesenteret Oslo City .

Lund er en meget populær blogger som har tjent over en million kroner i første halvår av 2011.

Les saken: Moteblogger tjente en million på et halvt år.