Brudd for Stjernekamp-artisten

Går fra hverandre etter to år.

Publisert

(SIDE2:) «Stjernekamp»-deltaker Vidar Johnsen og hans kone Veronica Katrin Andreassen går fra hverandre etter to års ekteskap, skriver Se og Hør Weekend.

Mer fra Side2.no: Sjekk forsiden nå

Vamps tidligere vokalist sier at han er lei seg for at det ikke har fungert.

– Det er bittert å akseptere at det ikke fungerte. Men vi er veldig gode venner, og gjør alt for at ting skal løses på best mulig måte, sier Vidar til Se og Hør.

Vidar Johnsen har flere ganger fått færrest stemmer i «Stjernekamp», men er likevel godt med videre i NRKs store lørdagssatsing. Forrige gang imponerte han med storbandtolkningen sin, mens kollega Hans Erik Dyvik Husby måtte ta sin hatt og gå.

Vidar Johnsen hadde vært soloartist i mange år da han erstattet Jan Toft i Vamp i 1999. Han ga seg i 2007 da kontrakten med Vamp gikk ut.

Johnsen gikk forøvrig selv ut og bekreftet nylig at det var han som ble bøtelagt på Torgalmenningen i Bergen i 2008.

Johnsen har hele tiden holdt fast på at han urinerte.

- Det var en sen nattetime, jeg hadde vært på konsert, og det var noe mat på gang. Det er alltid mat på veien hjem, 7-Eleven eller Deli de Luca, så det var to handleposer i hver hånd. Den ene handleposen hadde jeg i hånden, så det hadde blitt vanskelig å få det til rett og slett.