ABS: Billig sykkel, men gode og sikre bremser. Ingen grunn til å kjøpe uten ABS.Kjell Magne Aalbergsjø
DELIKAT: Enkel, elegant og funksjonell instrumentering - som viser rødmerking først ved 11 000 omdreininger.Kjell Magne Aalbergsjø
Kjell Magne Aalbergsjø
TØFFE INSTRUMENTER: Men uventet lite ekstra finesser. Turtelleren er i prinsippet unødvendig med automatgir som ikke kan overstyres.Kjell Magne Aalbergsjø
ELEKTRISK: Gileraens vindskjerm er elektrisk høydejusterbar, en fantastisk bra løsning alle motorsykler burde hatt. Dessverre er skjermen i minste laget.Kjell Magne Aalbergsjø
HÅNDBREKK: Med automatgir er det ikke mulig å parkere den i gir, derfor håndbrekk - rettere sagt parkeringsbrems. PS - vanskelig å sladde med.Kjell Magne Aalbergsjø
LYS I BAGASJEROMMET: Er selvsagt på en luksusscooter, men det er faktisk bare så vidt vi får plass til hjelmen. Hmmm, vi hadde ventet mer.Kjell Magne Aalbergsjø
SENTRALLÅS: Et klikk på nøkkelen åpner bagasjerommet.Kjell Magne Aalbergsjø
BYDUELL: Tøffe tak for to forskjellige konsepter. Kawasaki ER-6n er egentlig en typisk bymotorsykkel. Gilera GP 800 er på sin side utrolig nok mest en motorveiscooter.Kjell Magne Aalbergsjø