I kø for Jimmy Choo
Det var duket for lang kø og kamp om godbitene da kolleksjonen kom i butikken i dag.
Det var satt opp køstativer utenfor H&Ms flaggskipbutikk i Karl Johan da samarbeidskolleksjonen med Jimmy Choo endelig ble sluppet lørdag formiddag. Glamfaktoren var høy, men jaktinstinktet var enda sterkere!
- Vågal kolleksjon
For her handlet det om å skaffe seg de absolutt beste godbitene av fra den mye omtalte kolleksjonen, og flere av de fremmøtte satset både tid og helse på å stå i det gufne vinterværet fra så tidlig som klokken fem om morgenen.
- Det er sinnsykt mange mennesker her! Vi har stått i kø siden klokken åtte i dag, og da var det masse folk her allerede, sier to av jentene Kvinneguiden pratet med på H&M.
En av dem hadde 20 minutter etter åpning skaffet seg en paljettopp, mens venninnen jaktet på Jimmy Choos karakteristiske lakksko. Begge jentene var enige om at kolleksjonen var verdt ventetiden.
- Jimmy Choo er jo eksklusivt, og nå har også vi råd til å kjøpe designen. Dessuten er kolleksjonen ganske vågal med dyremotiver som spriter opp antrekket og gjør det enda kulere, forteller den ene.
- Det er først og fremst skoene vi forbinder med Jimmy Choo, jeg vil ha et par kule lakksko til å pynte meg litt ekstra med på skolen. Men vi går også mye på fest og dette er perfekte festklær, smilte venninnen.
- Klær tilpasses tilbehøret
Lucas Seifert ved H&M Norge var svært fornøyd med oppmøtet og sier at kjeden var forberedt på interessen.
- Vi har prøvd å begrense reklamen rundt kolleksjonen denne gangen, men vi ser jo at mange vil komme og handle hos oss. Vi har masse på lager, sier Seifert.
Han forsikret om at H&Ms lager er fylt godt opp og at butikken vil legge fylle opp med både plagg og tilbehør i dagene fremover. Seifert var ikke i tvil om at det er tilbehør som skoene, veskene og spesielle armbånd som er desidert mest populært i Jimmy Choo-samarbeidet.
- Det er tilbehøret som er mest kjent. Men kvinnen bak Jimmy Choo, Tamara Mellon, har jo nå for første gang designet klær i anledning vårt samarbeid. Det morsomme med det, er at det er klærne som tilpasses accessoariene denne gangen og ikke motsatt slik det pleier å være, sa Seifert.
Hvem som blir neste designer på H&Ms samarbeidsliste ville han ikke si noe om;
- Men vi kommer til å fortsette å overraske!
- Vågal kolleksjon
For her handlet det om å skaffe seg de absolutt beste godbitene av fra den mye omtalte kolleksjonen, og flere av de fremmøtte satset både tid og helse på å stå i det gufne vinterværet fra så tidlig som klokken fem om morgenen.
- Det er sinnsykt mange mennesker her! Vi har stått i kø siden klokken åtte i dag, og da var det masse folk her allerede, sier to av jentene Kvinneguiden pratet med på H&M.
En av dem hadde 20 minutter etter åpning skaffet seg en paljettopp, mens venninnen jaktet på Jimmy Choos karakteristiske lakksko. Begge jentene var enige om at kolleksjonen var verdt ventetiden.
- Jimmy Choo er jo eksklusivt, og nå har også vi råd til å kjøpe designen. Dessuten er kolleksjonen ganske vågal med dyremotiver som spriter opp antrekket og gjør det enda kulere, forteller den ene.
- Det er først og fremst skoene vi forbinder med Jimmy Choo, jeg vil ha et par kule lakksko til å pynte meg litt ekstra med på skolen. Men vi går også mye på fest og dette er perfekte festklær, smilte venninnen.
- Klær tilpasses tilbehøret
Lucas Seifert ved H&M Norge var svært fornøyd med oppmøtet og sier at kjeden var forberedt på interessen.
- Vi har prøvd å begrense reklamen rundt kolleksjonen denne gangen, men vi ser jo at mange vil komme og handle hos oss. Vi har masse på lager, sier Seifert.
Han forsikret om at H&Ms lager er fylt godt opp og at butikken vil legge fylle opp med både plagg og tilbehør i dagene fremover. Seifert var ikke i tvil om at det er tilbehør som skoene, veskene og spesielle armbånd som er desidert mest populært i Jimmy Choo-samarbeidet.
- Det er tilbehøret som er mest kjent. Men kvinnen bak Jimmy Choo, Tamara Mellon, har jo nå for første gang designet klær i anledning vårt samarbeid. Det morsomme med det, er at det er klærne som tilpasses accessoariene denne gangen og ikke motsatt slik det pleier å være, sa Seifert.
Hvem som blir neste designer på H&Ms samarbeidsliste ville han ikke si noe om;
- Men vi kommer til å fortsette å overraske!
Denne saken ble første gang publisert 14/11 2009, og sist oppdatert 30/04 2017.