VINNERE kåret!
Nok en gang har dere vært morsomme, slik at vi slapp.
Helgens kommentarbilde satte deres snuskete små hjerner i sving. Og det er kanskje ikke så rart, for det var en doozy.
Folkets favoritt:
Som vanlig har vi pløyet oss gjennom kommentarfeltet, og der var det mye gull. Den kommentaren som fikk flest konger fra dere var:
Elektrobrannmann:
Got milk?
For denne klarte vår unge venn å hole til seg 9 konger, noe som var nok til å vinne.
Juryens favoritt:
Nok en gang var det vanskelig å skille sheriffene fra sengevæterne, men vi har klart det likefullt. Dette var ukas morsomste:
Runner ups:
heider
Lasse fikk seg en lærepenge da han blandet Tine-melk og Q-melk i samme glass.
Siggy
Jan Gunnar slet med å få varmet morsmelken da han hadde pappaperm...
Tom_Skill
Frank oppdager den lekre dama han har klina med hele kvelden, ved pissoaret.
Ukens vinner:
Tore_Landmark
Sædbankens nye minibank fungerer ikke helt som tenkt.
Både Elektrobrannmann og Tore Landmark har blitt mailet om den glade nyheten.
Vi gratulerer så mye!