Du er nå logget ut
Jasså? På tide å gi seg for i dag?
Jaja. Vi blir nå sittende en stund til, vi.
Fortsatt mye kult vi ikke har lest forumet, så vi kan ikke dra riktig ennå.
Men vi ses vel snart?
Jasså? På tide å gi seg for i dag?
Jaja. Vi blir nå sittende en stund til, vi.
Fortsatt mye kult vi ikke har lest forumet, så vi kan ikke dra riktig ennå.
Men vi ses vel snart?