Karlie Kloss er den nye modellen for Adidas by Stella McCartney
- Hjelper kvinner til å føle seg sterke og selvsikre, sier 23-åringen.
(SIDE2): Supermodell Karlie Kloss (23) er spådd en lang karriere innen moteverdenen.
LES OGSÅ: 8 ganger Karlie Kloss så fantastisk ut
Kombinerer mote og trening
Hun har tidligere vært frontfigur for klesmerket Topshop, men nå er det sportsantrekk som gjelder for 23-åringen.
Denne uka delte nemlig Karlie Kloss et innlegg på Instagram hvor hun sier at hun gleder seg over å fronte Adidas og deres Stella McCartney-kolleksjon.
Modellen skriver at både trening og mote er to ting som betyr mye for henne.
Også på Instagram-kontoen til AdidasWomen er det lagt ut flere teasere fra den nye kolleksjonen.
LES OGSÅ: Ikke alle er like begeistrert for Kylies Puma-kampanje
(Artikkelen fortsetter under bildet)
- Hjelper kvinner til å føle seg sterke
- Det er en ære å være ansiktet til Adidas by Stella McCartney. Begge de ikoniske merkene viser hele tiden høy standard innen trening, mote og teknologi. Deres samarbeid viser det perfekte krysning med stil og funksjon, noe som resulterer i å hjelpe kvinner til å føle seg selvsikre og sterke, sier Karlie Kloss i en pressemelding.
Bildeserien med modellen består blant annet av 23-åringen som gjør både Yoga, HIIT-trening og fjellklatring skriver Shape.com.
Fra Nike til Adidas
Karlie Kloss har tidligere vært frontfigur for en stor konkurrert til Adidas.
I 2014 var hun nemlig modell for en Nike-kolleksjon og dette treningsmerket har også vakt oppsikt denne uka.
Tirsdag skrev vi om Nike som lanserte en reklamekampanje hvor de for første gang bruker kvinner i såkalt «plus-size».
LES HELE SAKEN HER: Nike vekker oppsikt med plus-size-modeller