Elizabeth Taylor farlige blanding

- Tok overdose

Elizabeth Taylor ble livredd etter at hun kastet i seg en farlig blanding piller og alkohol.

Elizabeth Taylor i 2007

Elizabeth Taylor i 2007 Foto: Bulls

Publisert Oppdatert
Elizabeth Taylor i 2007

Elizabeth Taylor i 2007 Foto: Bulls

DET KUNNE gått riktig galt da Elizabeth Taylor (76) ble kjørt til sykehus i all hast i begynnelsen av april. Den Oscar-vinnende skuespilleren kastet opp og hadde pustevansker, og i panikk fikk hun vekket sin assistent natt til 6. april. Deretter gikk turen til Cedars-Sinai-sykehuset i Los Angeles, skriver den amerikanske tabloiden National Enquirer.

- Liz fikk panikk. Hun trodde virkelig at hun skulle dø, sier en nær venn av Elizabeth Taylor ifølge National Enquirer.

DET VISTE SEG at Elizabeth Taylor hadde svelget ned reseptbelagte medisiner med alkohol før hun ankom sykehuset. Taylor ble utskrevet fra sykehuset senere samme dag etter å ha mottatt behandling for overdosen, ifølge magasinet.

Elizabeth Taylor har i lengre tid slitt med rusmisbruk, og har gjentatte ganger sjekket inn på avrusningsklinikken Betty Ford for å få bukt med avhengigheten. Tydeligvis uten hell.

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag