Spørsmål til jordmor:
hei!jeg er gravid i uke 2, vi har begynt å pusse opp et hus vi har kjøpt, lurer på om jeg kan bruke kvis lakk, er det skadelig for fosteret..?? og hvordan maling kan jeg bruke???

Svar:
Hei! Beklager at jeg ikke har sett spørsmålet ditt før nå.Det er ikke farlig at "maler" med kvistlakken , men min erfaring er at det er veldig sterk lukt av den. Så den jobben kan du overlate til andre. Du kan male med all maling som selges på det norske markedet, men pass på å lufte godt når du holder på å male. Ta gode pauser. Blir du uvel, så selvsagt stopp med det, og drikk mye vann. Lykke til!
Nyttige tjenester
FORUM
Underholdning