Spørsmål til jordmor:
Jeg lurer på om denne fødselen kommer til å gå fort el ikke.jeg venter barn nr 5 nå,den forigge fødselen gikk litt for fort,under 1 time.,hvor lag tid tror du det tar nå ? er veldig nervøs for jeg har et stykke å reis til sykehuset.

Svar:
Det er dessverre helt umulig å si hvor fort denne fødselen kan gå .Dersom det har gått fort alle de andre gangene så er det naturlig at det gjør det denne gangen også, men vi erfarer faktisk at etter at man har født nummer tre så pleier det ikke alltid å gå tilsvarende forterer. Du må ta signalene på fødsel tidlig, og heller reise litt for tidlig, enn for seint. Det er bedre da å ha litt ventetid på sykehuset. Lykke til , det går nok bra.
Nyttige tjenester
Regn ut
FORUM
Underholdning
Tjenester fra Nettavisen
Nettavisen, Annonsebilag