Spørsmål til jordmor:
Jeg synes det blir stilt mange interessante sørsmål til deg her, og klikker ivrig videre for å lese svaret ditt. Synes ofte jeg blir møtt med " send mailadressa di, så svarer jeg deg på mail". Det er veldig synd for oss andre! Det er nok mange som lurer på det samme!

Svar:
Hei! Fint at du spør om dette. Det er ikke mange jeg svarer på mail,men noen ganger gjør jeg det for at jeg må stille vedkommende et spørsmål tilbake for å kunne svare godt nok.Noen ganger gjør jeg det fordi det blir veldig lange svar fra meg. Som oftest ligger det et lignende svar ute på nettet så det er ikke så mye som ikke kommer ut. Er det et spesiellt spørsmål du lurer på så svarer jeg deg på det. Hyggelig å høre at du bruker siden vår .