Spørsmål til jordmor:
Jeg har fått det jeg tror er åreknuter på ene kjønnsleppen. Det ser ikke bra ut. En sånn ruglete blodåre som ligger rett under huden. Jeg vil ikke ha sex lenger av denne grunn. Jeg føler meg motbydelig. Åreknuter på ben forsvinner jo ikke. må jeg reigane med å ha dette resten av livret?

Svar:
Kjære deg, dette er ikke livets undergang. Den forsvinner når du har født. Det som kan hjelpe er at du er flink til å ha beina opp på en krakk om kveldene så vil den ikke være så tydelig. Dersom du har en jobb som du går mye i ,så er det viktig att du bruker støttestrømper. Åreknuter kan opereres bort. Ikke la dette ødelegge sexlivet ditt. Jeg er sikker på at kjæresten din ikke bryr seg om det. Snakk med han om det. Det er nok bare du som føler at du ser stygg ut.Skriv til meg igjen, men skriv da opp e-mailen din så kan jeg svare deg bedre.(denne er det bare jeg som ser)