Spørsmål til jordmor:
Hei! Minn mann og eg har prøvd å bli gravide nokre månadar no. Dess meir tid som går, dess meir forvirra vert eg av kroppen min sine syklusteikn. Eg vert sjølvsagt nervøs når vi ikkje får det til og lurer berre på om alt er slik det skal vere... Det var når vi starta på denne prøvinga at eg starta med å ta tempen kvar morgon for å prøve å finne ut når eg har eggløysing. Syklusen min er på 26 dagar. Temperaturen svaiar mellom 36.6 og 36.9 i første del av perioda. På dag 15/16 i syklusen går den opp til 37.1/37.2. Tanken min var at dette kanskje var tida rundt eggløysing? Men, det som gjer meg forvirra var at temperaturen brått sank til 36.8 på dag 17, for så å gå opp til 37.1 og vidare oppover på dag 18. På dag 20 har eg litt spotting (friskt blod) og utfloden held fram med å vere brunaktig (kremaktig) fram til mensen. Denne siste veka i syklusen opplever eg også murring og stikking i underlivet. Er dette normalt? Det eg lurer på er om kanskje eggløysinga er så seint som på dag 20. Er det nokon måte eg kan få sjekka dette på (utanom å ta tempen..den gjer meg berre forvirra). Etter ei gynekologisk undersøking ein gong fekk eg vite at eg har bakovervendt livmor. Er det noko spesielt eg må tenke på med det i forhold til å bli gravid? Det er ca 1 1/2 år sidan eg slutta på p-pilla.

Svar:
Kroppen vår blir vi ikke alltid klok på. Jeg anbefaler at du kjøper eggløsningstester på apoteket. Det er litt lettere å stole på disse enn temp-måling. Når vi ønsker oss barn og det ikke går som vi ønsker blir man fortvilet, og man begynner ofte å stresse. Stress er en dårlig faktor når man ønsker å bli gravid. Prøv å ta det med ro. Det er ikke unormalt at det kan gå opptil 2 år før man blir gravid etter at man har sluttet på p- piller. Ikke noen spesielle tiltak du trenger å gjøre for å bli gravid når du har bakoverliggende livmor. Bruk de samleie- stillingene som dere synes er gode for dere.Lykke til videre!