Spørsmål til jordmor:
Er det noe som regnes som unormalt å si eller gjøre mot kjæresten etter fødselen? Jeg farer opp for den minste ting, "vil" mest bare krangle med han det meste av tiden. Jeg kan tilføye at jeg har veldig dårlig helse for tiden og har mye å tenke på. Datteren min er snart to måneder gammel

Svar:
Helt normalt, men slitsomt. Det kunne vært lurt at dere begge fikk en samtale med noen som kunne gi dere noen råd. Både for deg, og at han fikk hjelp til å vite hvordan han skal forholde seg til deg .Det må jo ikke ødelegge forholdet deres det at du har det vanskelig. Så er vi ofte slik som mennesker at den vi er mest glad i går det mest utover når vi har det vanskelig. Det heter i ordtaket : " den man tukter , den elsker man " Skriv igjen til meg om jeg kan hjelpe deg . Evt. send med mail adressen din ( den er det bare meg som ser), så kan jeg ta kontakt med deg der. Lykke til, jeg ser at du er på god vei når du kan definere problemet ditt.