Familiebedriften som ble startet for 11 år siden, har etterhvert blitt svært populær. Etter at Gina Tricot utvidet kleskjeden sin til Norge i fjor, har svenskene gjort stor suksess her til lands også.

Utvidet tilbud

Filosofien til kjeden har hele tiden vært mye mote for lite penger, bredde i sortimentet og en etisk produksjon. Og i går ble også den nye nettbutikken deres lansert.

- Det har vært stor etterspursel av nettbutikken til Gina Tricot, og det har kommet utrolig mye positiv respons, sier Linda Mayranen ved Gina Tricot til Kvinneguiden.

Enklere tilgang

En stor del av suksessen for Gina Tricot er takket være tilbudet av nye klær i butikken hver uke i tillegg til gunstige priser. Dermed blir også plaggene gjerne revet bort av ivrige shoppere, og det er her nettbutikken kan komme til nytte. For spare på nettshoppingen vil du neppe gjøre, ei heller finne et større utvalg.

- Du kommer ikke til å spare noe på å handle klær på nett i forhold til i butikken, prisene og utvalget vil være det samme, sier Mayranen.

Les hele saken
Les alt om:

Inger-Lise Kvås, redaksjonsjef

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!