For norske veier

Hakka SUV er først og fremst beregnet på kompakte og mellomstore SUV'er, og konstruert for å takle dårlig, grov asfalt. Men grusveier skal de også klare fint. Med andre ord slikt mange av oss kjører på til daglig - og så skal de da visstnok i all hovedsak markedsføres i Norden og i Russland. Dekkene skal gi fin komfort og trygge og presise kjøreegenskaper, og de skal tåle en god del juling.

Dekkmønsteret skal drenere vann godt, og hindre at småstein og jord fester seg, noe frontruta mi er glad for. Små "klør" i mønsteret skal gi godt feste i terrenget, og gummien er blandet for å gi dekket langvarige og gode egenskaper både på sommervarme veier og på kalde høstkvelder.

Det er lagd uten giftige oljer, og indikatorer viser hvor mye av mønsteret som er igjen, og når faren for vannplaning begynner å bli større.

Dekket er tilgjengelig i alle vanlige dimensjoner i hastighetsklasse T og H.

Les hele saken

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!