To kvinner slåss om én mann
Den ene blødde fra nesen og den andre måtte til legevakta på grunn av pusteproblemer.
SVOLVÆR (Avisa Nordland): Det gikk hardt for seg i Svolvær natt til lørdag da to kvinner tørnet sammen i en slåsskamp med innslag av lugging. Årsaken til slåssingen var at de begge ville ha den samme mannen.
Midtre Hålogaland politidistrikt melder på Twitter at de to kvinnene først begynte å krangle og at det deretter utviklet det seg til en slåsskamp.
-Den ene blødde fra nesen mens den andre måtte til legevakta på grunn av pusteproblemer, melder politiet ifølge Avisa Nordland.
Og mannen som de kjempet om, ja han hadde forlatt stedet. Han hadde tydeligvis fått nok.
Politiet opplyser at kvinnene vil anmelde hverandre.
Les flere artikler hos Avisa Nordland.