Tilbake i skrekkfengselet

Sent onsdag kveld ble Paris Hilton sendt tilbake til fengselet som fikk henne til å bryte sammen sist hun var der.

Publisert

(SIDE2:) Paris ble fraktet fra sykehusavdelingen ved Twin Towers-fengselet til Century Regional Detention Center, melder nyhetstjenesten Splash News.

Fengselet i Lynwood i California var stedet hvor Paris først startet soningen, men hun ble sendt på sykehus etter at vokterne slo alarm om hennes helsetilstand.

Vil ikke bekrefte
Her skal Hilton sone resten av dommen hun fikk, etter å ha brutt bestemmelsene for prøveløslatelse. Stjernen ble fikk en dom for å ha kjørt bil i påvirket tilstand.

Lokale myndigheter ville ikke bekrefte overfor kjendisnettstedet TMZ.com om Paris Hilton var flyttet tilbake, men varsler en pressekonferanse torsdag kveld for å klare opp i flyttingen.