Terger på seg en hel by

Tom Cruise har mange sære meninger. Nå har han fått en hel by imot seg.

Publisert

(SIDE2): Tom Cruise har hisset på seg innbyggerne i byen Tellurise i Colorado.

Han forlanger nemlig å se film alene når han drar på kino. Problemet er at byen kun har én kinosal.

Cruise eier et hus i byen, men han er altså ikke spesielt velkommen. Hver gang han er i filmhumør, leier han hele kinoen, skriver Ekstra Bladet.

Og når han har leid lokalet, lar han ingen andre innbyggere slippe inn.

- Det er helt sinnssykt - spesielt fordi han kan få fatt på hvilken som helst film og se den hjemme, sier en innbygger, ifølge Ekstra Bladet.