Syk av Idol-stress

Idol-deltaker Isabella Leroy (24) måtte på legevakten på grunn av stressreaksjoner.

Publisert

(SIDE2): Isabella Leroy (24) er en av de 24 Idol-deltakerne som er i årets semifinale.

BAKGRUNN: Her er Idol-semifinalistene

Det var på tirsdag, da semifinalistene skulle i møter med sangpedagog og stylist, at 24-åringen fikk legehjelp, melder VG.

Hun hadde i flere dager slitt med stressutslett over store deler av kroppen, hovne mandler og søvnløshet.

- Jeg prøvde å slappe av hele uka og tenkte kanskje jeg kunne sove vekk utslettene, men det hjalp ikke. Så TV 2 fulgte meg til legevakten der legene tok masse prøver før de konstaterte at det var stress, sier Leroy til avisen.

Hun påpeker at det ikke bare er Idol som har ført til stresset, men at det også er andre ting i livet hennes den siste tiden som har ført til reaksjonen.

Fredag kveld er Leroy en av seks deltakere som skal synge i sesongens første direktesendte semifinale.

Idol sendes på TV 2 klokken 20:00.

Side2 følger Idol og gir deg full oppdatering.