Slutt for The Hills-stjernen
Lauren Conrad og Kyle Howard går hver til sitt.
(SIDE2:) Realitystjernen Lauren Conrad (25) er blitt singel igjen.
Mer fra Side2.no: Besøk forsiden
Moteikonet og skuespilleren var vant med å brette ut livet sitt for kameraene i MTV-serien «The Hills». Men når det gjelder kjærlighetslivet i virkeligheten holder hun en lav profil. Siden det ble kjent at hun og Kyle Howard (33) begynte å date for tre år siden, har de holdt forholdet svært privat.
Fredag meddelte de imidlertid at forholdet er over.
Det er ikke kjent hvorfor realitykjendisen og skuespilleren går hver til sitt, men som vanlig florerer ryktene ved et kjendisbrudd.
- Howard mener at forholdet var i veien for hans mål om å bli den neste Robert De Niro. Han støttet ikke karrieren hennes, sier en kilde ifølge SplashNews.
Howard har medvirket i en rekke TV-serier, som blant annet «Related» og «My Boys». Han har også spilt i «Orange County».
- Lauren er knust, sier kilden videre.
I fjor avslørte hun at hun jobber med et nytt TV-konsept.
- Jeg gleder meg veldig, vi begynner og filme i neste måned, så alle detaljene er fortsatt ikke helt klare, sa hun i oktober i fjor.
Ikke de enste
Ifølge ulike amerikanske medier er ikke det unge Hollywood-paret de eneste som går fra hverandre denne uken. Skuespillerne David Duchovny og Tea Leoni har tatt ut separasjon. Dette er andre gang de separeres i løpet av sitt 14 år lange ekteskap.
De har ennå ikke bestemt seg om de ønsker skilsmisse, skriver Los Angeles Times onsdag.
Duchovny og Leoni møttes i 1997 på «The Tonight Show». På den tiden spilte han i «The X-Files», og hun i «The Naked Truth». Skuespillerparet har to barn sammen.