Skal han skrive Bond-låta?
Noel Gallagher skal være i forhandlinger om å skrive temasangen til den nye James Bond-filmen.
(SIDE2:) Den nye James Bond-filmen «Skylfall» er klar for innspilling, og som seg hør og bør skal en kjent artist skrive en sang til filmen.
Til forrige film, «Quantum of Solace», var det Jack White og Alicia Keys som framførte Bond-låta. Andre artister som har sunget Bond-låter er Madonna, Tina Turner, a-ha, Duran Duran, Paul McCartney & Wings og Tom Jones.
Tidligere har ryktene sagt at Adele skulle være aktuell som Bond-artist. Men nå er det altså den tidligere Oasis-rockeren som skal være den heteste kandidaten.
Ifølge Splash skal Gallagher snart ha et møte med produsent Michael G. Wilson for å diskutere låta.
- De skal snakke om muligens å skrive og framføre låta til neste års nye Bond-film. Ingenting er signert eller offisielt, det blir bare diskutert for øyeblikket, sier en kilde til The Sun, ifølge Splash.