Se, nå smiler Madde igjen!

Prinsessen har lagt kritikken bak seg.

Publisert

(SIDE2): Prinsesse Madeleine (29) var i veldig godt humør da hun representere det svenske hoffet i USAs hovedstad denne uken.

En svært opplagt og strålende glad Madde kom til sitt offisielle oppdrag i en mørk brun kjole med høye, beige stiletter til og et stort kjede rundt halsen. Hun er tydelig glad for å være tilbake på jobb i landet, og for å ha flyttet inn i ny leilighet med sin kjære Chris O`Neill (37).

Tilbake på jobb
Det ryktes at Madeleine allerede kan være forlovet, kanskje det er derfor hun endelig smiler så lykkelig igjen?

Hun har fått svært mye kritikk i Sverige i det siste på grunn altfor mye moro og altfor lite jobb. Men nå vil hun ta grep, og sammen med hoffet legges det ut mye informasjon om alt hun er med på om dagen.

Minnesmerke
Denne uken overvar svenske prinsessen minnedagen til den svenske arkitekten Raoul Wallenberg ved The United States Holocaust Memorial Museum i Washington D.C. Wallenberg var kjent for å ha reddet nesten 100.000 jøder fra Holocaust i Ungarn under 2. verdenskrig.

Prinsessen besøkte blant annet minnesmerket over arkitekten og krigshelten ved museet, og var med på middag på den svenske ambassaden på kvelde.

Wallenberg ble minnet på «The Holocaust Memorial Day», som ble gjennomført over hele USA 19. april, og president Barack Obama ga også en tale i forbindelse med dagen.

Les også: