- Paris løy på TV
Paris Hilton får en smule pepper for sitt første intervju etter fengselsoppholdet.
(SIDE2:) I det allerede berømte intervjuet med TV-personligheten Larry King sa Paris Hilton at hun leste Bibelen hver kveld, men hun får stryk for troverdigheten.
Da King vill vite hvilken del av Bibelen som snakket aller mest til henne, falt Paris igjennom:
- Jeg vet ikke om jeg har noen favorittdel av Bibelen, sa hun etter en lengre tenkepause.
Videobevis
Dette fikk King til å rynke på nesen, men talkshowveteranen lot likevel Paris slippe billig unna. Paris sa etter fengselsoppholdet at hun aldri har prøvd narkotika, noe som fikk US Weekly til å legge ut et videoklipp av en hasjrøykende Paris.
Dette fikk hun pepper for av Larry King.
- Hun har sittet i fengsel i 23 dager, men fornekter fortsatt at hun har gjort noe galt, sa King da han ble intervjuet av CNN.
Mer om fengsels-Paris: