«Paradise-Hotel»: - Jeg ble livredd!
Her freaker Martine ut.
(SIDE2): Det er visst ikke bare fryd og gammen på festhotellet i Mexico.
Trøbbel i paradis
Det har vært eventyruke på «Paradise Hotel» og på mandag sjekket «Espen Askeladd» inn på hotellet.
Torsdag kveld er det klart for parseremoni og under onsdagens Pandoras eske fikk Martine en makt av Mathias som kan avgjøre hvem som må reise hjem.
Selv om det kan virke som «prinsessa» på «Paradise Hotel» har full kontroll, så er hun ikke alltid like høy i hatten.
I dagens episode får Martine og Pierre nemlig uventet besøk utenfor rommet sitt.
- Det satt faen meg en slange der! hyler Drammens-jenta til sin svenske partner og peker opp mot taket.
Pierre er derimot litt mer avslappet og beroliger Martine med at han sparker vekk slangen.
Men blondinen løser problemet på sin egen måte:
- Nei, nå lukker jeg igjen døren!
- Hater slanger
Til Side2 forklarer Martine at slanger er noe av det verste hun vet.
- Jeg ble livredd når jeg så den! Utseendemessig er slanger superekle, de er slimete, lange og rett og slett kjempestygge! Jeg hater slanger! sier hun og legger til at hun heller ikke er så begeistrert for edderkopper og små krypdyr.
Vi har sett at Martine og hennes partner Pierre virkelig har funnet tonen inne på hotellet, men 21-åringen er hemmelighetsfull når Side2 spør om hva slags kontakt paret har i dag.
- Vi har det veldig bra sammen, men er ikke kjærester, ennå.
Se «Paradise Hotel» på TV 3 klokken 22:30