Nå veier hun 46 kilo

«The Hills»-stjernens hardtrening har satt sitt preg på kroppen.

Publisert

(SIDE2): «The Hills»-stjernen Heidi Montag innrømmer å ha gått ned 12 kilo det siste året.

Ni skjønnhetsoperasjoner
24-åringen har figurert i amerikansk sladderpresse i mange år, etter at hun ble kjent gjennom realitysåpen «The Hills». Sammen med ektemannen Spencer Pratt gjorde hun alt for å få oppmerksomhet, og det hele toppet seg i 2009.

Den unge jenta fikk ti forskjellige skjønnhetsoperasjoner gjennomført – på én dag – i et forsøk på å «skulpturere seg til perfeksjon». Men den unge stjernen hadde problemer med å akseptere sin «nye» kropp.

- Jeg vil ikke ha verdens største pupper lenger. Helt ærlig vil jeg helst ta ut innleggene, men jeg nekter å legge meg under kniven igjen, sa Heidi Montag i fjor høst.

Enda slankere
Siden den tid har det vært stille rundt 24-åringen. Nå viser hun ser imidlertid offentlig igjen - denne gangen i en enda slankere utgave enn tidligere. Heidi Montag var godt forberedt foran bassengfesten i Las Vegas i helgen. Hun og Playboy-venninnen, Crystal Harris, som nettopp brøt forlovelsen og avlyste bryllupet med Hugh Hefner, festet vilt i bare bikinien i den deilige sommervarmen.

Til US Weekly innrømmer stjernen at hun hadde forberedt seg godt før festen med Playboy-venninnen.

- Jeg har trent fra fem på morgenen til syv på kvelden i om lag to måneder. Jeg har trent skikkelig hardt på grunn av bassengfesten, for jeg ville være i form. Jeg var faktisk veldig overvektig. Jeg var tyngre enn noensinne, ettersom jeg har vært hjemme og spist pai med ektemannen min og valpene. Så jeg trengte å komme tilbake i form, sier hun til nettstedet.

Ifølge Montag veide hun 58 kilo før hardtreningen begynte, og nå er hun rundt tolv kilo slankere.

- Jeg har løpt mye, og jeg har trent med vekter. Når man trener så mye, får man høyere forbrenning og da er det viktig å sørge for å spise mye, understreker hun.

4338