Ydmyk Beyoncé fikk pris
I en stjernespekket American Music Awards takket en ydmyk Beyoncé for at hun kan drive med sin lidenskap.
(SIDE2): R&B-prinsessen fikk prisen i kategorien beste internasjonale artist. Kollega Usher overrakte henne prisen under helgens American Music Awards.
- Jeg er velsignet som kan våkne hver morgen og gjøre det jeg elsker. Jeg tar det ikke for gitt - jeg er takknemlig og ydmyk som har fått denne prisen, sa Beyoncé.
Chris Daughtry fra «American Idol» klinket også til sammen med bandet sitt. De ble nominert til tre priser og fikk heder i samtlige tre kategorier: beste pop-rockplate, beste gjennombruddsartist og beste voksne samtidige artist.
- Jeg kan nesten ikke tro at vi er i samme kategori som Justin Timberlake og Linkin Park. Det er temmelig fantastisk. Jeg vil bare takke fansen for det er de som har gjort dette mulig for oss, sier Daughtry.
SE VIDEO FRA UTDELINGEN:
197714
SE KJOLENE FRA AMA:
197705