Whitneys eks fikk hjerteinfarkt
Bobby Brown ble tirsdag innlagt med hjerteinfarkt.
(Side2): Overfor kjendisnettstedet TMZ bekrefter Browns advokat Phaedra Parks at sangeren ble innlagt med hjerteproblemer.
- Han er blitt undersøkt, og klarer seg bra. Han er ved godt mot, det er en alvorlig tilstand og jeg er svært bekymret for ham, sier Parks til TMZ.
Hun legger til at Brown har fått masse meldinger fra fans, som ønsker god bedring og lykke til.
Brown ble fraktet til sykehus av sin manager og angivelige kjæreste Alicia, etter at han fikk smerter i venstre del av brystet.
Bobby Brown og Whitney Houston skilte seg nylig etter 14 års ekteskap, og er for tiden midt i et bittert rettsoppgjør for å bli enige om hvem som skal ha omsorgen for parets felles barn.