Utsetter enda en konsert

Roger Daltry er fortsatt syk, og nå blir det ingen konsert i New Mexico lørdag.

Publisert

(SIDE2): Tirsdag måtte Quart-aktuelle The Who takke for seg etter kun en sang da de spilte i Ford Amphi Theater i Tampa, Florida, fordi vokalist Roger Daltrey (63) hadde fått bronkitt.

63-åringen er fortsatt ikke frisk, og nå har de aldrene herrene avlyst konserten i New Mexico.

Bandet gjør et nytt forsøk i Tampa 25. mars, men konsertorganisatøren Ocesa sa at de foreløpig ikke har satt noen ny dato for konserten.

En talsmann for Ocesa har tidligere sagt at bandet ville holde konserter, selv om Daltrey er syk.

4. juli opptrer legendene på Quartfestivalen i Kristiansand.