Ukens jazzhjørne
Det svinger i Stavanger, tappes årgang i New York, og i København er galskapen sunn.
(SIDE2): Trompeteren, komponisten og bandlederen Gunhild Seim er blant dem som sørger for at ikke er kun fotballen det svinger av i Stavanger akkurat nå.
Les Side2s anmeldelse av Seim her: Det svinger i Stavanger
Organisten Steinar Nickelsen satte seg like godt på flyet til jazzhovedstaden New York for å tappe sin første CD under eget navn.
Les Side2s anmeldelse av Nickelsen her: Årgangstapning
Innspillingen med altsaksofonisten Luther Thomas og trekkspilleren Rune Larsen er ett av de merkeligste fonogrammene som har inntatt mine høytalere, skriver vår anmelder.
Les Side2s anmeldelse av Thomas og Larsen her: Sunn galskap i Christiania