Toni Braxton har kreft
Stjernen behandles i hemmelighet.
(SIDE2): Ifølge den amerikanske avisen National Enquirer fikk sangeren Toni Braxton diagnosen brystkreft for to måneder siden, og skal i all hemmelighet være i gang med både strålebehandling og cellegiftkurer.
- En kjemper
- Toni gir seg ikke. Hun tenkte det verste med en gang, men legene har forsikret henne om at prognosene er gode, sier en kilde i familien til Enquirer.
40-åringen, som hadde en stor hit med sangen «Unbreak my Heart», føyer seg dermed inn i rekken av kjente kvinner som har måtte kjempe den harde kampen mot brystkreft, som blant andre Anastacia og Kylie Minogue.
Sykt barn
Braxton, som er gift med Keri Lewis og har to barn, skal ha blitt undersøkt etter at hun klaget over smerter i nærheten av brystimplantatene. Hun skal ha valgt å holde sykdommen hemmelig fordi legene insisterte på at de hadde oppdaget den tidlig nok til å vinne over den.
Det er ikke første gangen artisten opplever motgang. I fjor skal Toni og mannen ha funnet ut at deres andre sønn, Diezel Ky Braxton-Lewis, lider av autisme.