Tone og Side2 mot rasisme
Side2 og Tone Damli Aaberge står denne julen sammen mot rasisme. Se hvordan du kan støtte aksjonen her.
(SIDE2): Tone Damli Aaberge og Side2 har sammen laget en kampanje som går til inntekt for Mot. Kampanjen markedsføres gjennom nettsamfunnet Me.
For å støtte aksjonen kan man sende en SMS med ordet Mot til 1930. Hver SMS koster 50 kroner og alle pengene går til Mots arbeid for å bekjempe rasisme i norske skoler. I tillegg til inntektene fra SMS-innsending vil TV 2 Interaktiv gi en egen gave til aksjonen som Tone allerede er en aktiv støttespiller for.
MOT skaper varmere og tryggere oppvekstmiljø, gjennom å styrke menneskers mot til å ta vare på seg selv og hverandre.
Aksjonen går fram til 2.januar 2007.
Se Tones videohilsen i vinduet over.
Her finner du nettsamfunnet Me.
Dette er MOT
MOT skaper varmere og tryggere oppvekstmiljø gjennom å styrke menneskers mot til å ta vare på seg selv og hverandre. Dette skjer gjennom MOTs program i skole- og fritidssektor. Over 50 000 ungdommer deltar, og trenes i å ta egne valg, akseptere forskjeller og bry seg om hverandre.