- Timberlake mobbet meg

Mandy Moore er fortsatt såret etter at Justin Timberlake mobbet henne på turnè.

Publisert

(SIDE2): For åtte år siden turnerte den unge jenta med boybandet *Nsync, som Justin var frontfigur i.

Store føtter
- Jeg gikk bort til ham, og han gjorde narr av størrelsen på føttene mine, sier Moore om hendelsen.

- Jeg antar at han prøve å være søt og ville tulle, men jeg hadde veldig dårlig selvtillit på det tidspunktet og var ikke helt utviklet. Han sa «du har svære føtter for ei jente», forteller artisten.

- Han pekte ut noe jeg allerede var veldig oppmerksom på, og som jeg måtte ha med meg overalt.

Fremdeles såret
Moore på 23 år er en av Hollywoods stjerneskudd, men har vært i bransjen i nesten ti år.

Hun har datet mange kjente kjekkaser, deriblant Wilmer Valderrama og Zach Braff.

Men kommentarene fra popstjernen sårer fortsatt.

- Det er noe som fremdeles plager meg. Jeg er sikker på at han ikke engang husker det, sier hun til Teen Hollywood.

Les også: