Tapte mot nakenblad
Rap-plasma til Playboy fra rik gambler.
(SIDE2:) Da rapstjernen Shawn «Jay-Z» Carter for fire år siden annonserte at han la opp som artist, for å satse på business, var det få som virkelig trodde ham. I forbindelse med et intervju med Sex & Music-spesialen til Playboy i 2003, gjort av redaktør Rob Tannenbaum, tok Jay-Z 20 dollar fra voksenbladsjefen og veddet, med 50-1 i odds, om han kom til å la mikrofonen ligge på hyllen.
Da artisten, som nå er direktør for plateselskapet Def Jam, offisielt vendte tilbake fra pensjonisttilværelsen med platen «Kingdom Come» i høst, skal Tannenbaum ha ringt Jays assistent for å minne rapperen om veddemålet, og nylig gjorde den ærlige Brooklyn-gutten opp for seg i kontanter.
I følge Stress.no forteller Tannenbaum at Jay er en mann som holder sitt ord, og at han i forrige uke fikk levert ti nye hundredollarsedler fra rapperens kontor.
- Jeg kjøpte akkurat en plasma-TV med pengene, og det første jeg skal se på den er en Jay-Z-video, sier den fornøyde mykpornoredaktøren til avisen New York Post
Jay-Z griner neppe over et tapt dollarlaken. I sin nye musikkvideo viser han frem sin nye spesialbygde Mercedes til over 12 millioner kroner.
Se videoen hvor Beyonces mann kjekker seg.
(Foto: Universal)