Som «Toxic» ganger ti

Britney er i gang med et nytt album.

Publisert

(SIDE2:) Ifølge produsent Sean Garret, vil Britney Spears nye album være som «Toxic» ganger ti.

Garret har tidligere jobbet med blant annet Beyoncé Knowles, Jennifer Lopez og Mary J. Blige.

Nå er det altså Britney som er i fokus. Garret tror hennes nye album vil bli enestående.

- Jeg vet hun vil gjøre det usedvanlig bra nå som hun er ute av rehab, sier han ifølge Celebritywonder.com.

Britney og Garret hadde jobbet med fem sanger da hun dro på rehabilitering i februar.

- Det kommer til å bli mye moro og det er virkelig spennende. Vi gjorde mye bra arbeid før pausen hennes, sier han.