Smart skjønnhet på toppen

FN-aktuelle Winta er tilbake. Se hennes Ray Kay-videoer.

Publisert

(SIDE2:) Tre år etter at Winta debuterte (musikalsk sett), kommer den første singelen fra hennes neste album. Låten "Top Of The World", som hun har skrevet sammen med Jonny Sjo og Kim Ofstad fra D'Sound, leveres nå til radio, og kommer deretter i salg digitalt.

RAY KAY GJORDE WINTA TIL SEXSYMBOL. SE VIDEOENE.

23-åringen fra Oslo er snart ferdig med fire års studier på Metropolitan University i London, samtidig som hun har gjort konserter, jobbet for Adidas og gjestet musikkvideoer. Hun har for tiden et internship hos FN i New York.

Winta forteller Stress.no at singelen er inspirert av ting hun har opplevd siden det forrige albumet.

- Den handler om å ikke bekymre seg så mye, ikke tenke på hva andre sier, men heller følge hjerte og føle at man er på topp. On the top of the world, sier Winta til Stress.