Seigmen solgte ut operaen
De 1288 plassene til Seigmen-konserten i den nye operaen i Bjørvika gikk som varmt hvetebrød.
(SIDE2:) De ivrigste stilte seg i kø på den nye store operaen i Bjørvika allerede før billettlukene åpnet. Og i løpet av torsdagen forsvant alle de 1288 billettene til Seigmen.
Bandet, som er mer eller mindre i dvale, gjenoppsto for to år siden da de ga ut DVD-en «X til Døden» hvor de lovte å fortelle fansen «alt».
I den sammenheng sa de til Side2 at de aldri skulle si aldri igjen når det gjaldt å spille sammen.
Fristelsen ble for stor da operaen tilbød dem Hovedscenen. I et unikt trekk blir 250 av billettene gjort om til ståplasser i anledning kvelden.
Konserten med Seigmen er 21. juni.