Se Madonnas ansiktsbehandling

Madonnas hudpleier er i Norge. Få hennes tips her.

Publisert

(SIDE2): Hudpleieren til Madonna, Michelle Peck, besøkte God Morgen Norge onsdag. Her demonstrerte hun Madonnas favorittbehandling, nemlig «Intraceuticals» som er en oksygenbehandling som skal slette ut rynkene.

- En drøm
- Dette er en naturlig ansiktsbehandling. Det er rett og slette en drøm, sier Michelle om behandlingen.

Oksygenbehandlingen som skal gjøre huden din glatt og rynkefri har vært i Norge en stund nå, og nå begynner de fleste hudpleiesalongene å ta etter Madonna og Hollywood.

Oksygen og vitaminer
Behandlingen består av et serum av C-vitamin, E-vitamin, A-vitamin og grønn te som presses inn i huden ved hjelp av en «penn». Pennen er festet til en slange som igjen er festet til selve maskinen som trykker ut 95 prosent ren oksygen. Trykket oksygenet lager gjør at ingrediensene trekker bedre ned i huden.

Side2 testet behandlingen for omtrent ett år siden.

Les saken her: Madonnas ansiktsbehandling

Hudpleier Michelle Peck har jobbet med Madonna i to år nå og forteller at da Madonna var på turne gjorde de en behandlingen før hver konsert.

- Huden gløder etter bare 20 minutter. Når man reiser mye, som det Madonna gjør, er dette en fantastisk behandling.

Mye forurensing
Hun forteller videre at denne behandlingen gjør godt for alle og enhver.

- Verden i dag er så forurenset og vi får hudproblemene tidligere nå enn før. derfor kan alle mellom 20-70 år dra nytte av behandlingen.

På spørsmål om hvordan Madonna egentlig ser ut om morgenen, sier hun:

- Hun ser fantastisk ut. Hun er plettfri.

LES MER OM HELSE, TRENING OG VELVÆRE HER