Prince inn i BB-huset
Superstjernen Prince skal inn i Big Brother-huset i England.
(SIDE2:) Det er imidlertid ikke som deltaker at han skal inn, men for å spille en improvisert konsert for BB-deltakerne.
Prince skal ifølge The Sun være en stor fan av reality-showet og har beordret managementet sitt til å ordne en konsert enten i BB-hagen eller via storskjerm.
- Prince er stor fan av Big Brother. Han har sett alle rundene frem til nå og elsker konseptet, sier en kilde til The Sun.
- Han håper det vil bli et uforglemmelig øyeblikk i BB-historien.
Årets BB-runde er allerede godt i gang i England og det tegner seg til å bli en livlig runde ettersom elleve av tolv deltakere er jenter.
Les mer om BB i England her: