Ozzys verste dopnedtur

Ozzy Osbourne har filtrert en stor andel av planetens kunstige stimuli gjennom kroppen, men en overdose nikotinplaster er det verste han har opplevd.

Publisert

(SIDE2:) LCD, kokain, brennevin og marijuana har fra tid til annen vært mellomnavnet til villmannen Ozzy Osbourne. Men det verste dopet å kvitte seg med var sigarettene.

- Jeg må si at av alt metallegenden har vært avhengig av, er sigarettene det aller verste, sier han ifølge Aftonbladet.

- Da jeg røykte som verst plastret jeg hele kroppen min med nikotinplaster - og røykte fortsatt! Hjertet mitt galopperte og jeg svettet som en gal, men jeg røykte bare videre, sier Ozzy.

Den levende heavy metal-legenden sluttet å røyke på slutten av 90-tallet.

- En dag sa jeg: «jeg har fått nok av denne drittent». Og så sluttet jeg, helt uten videre, sier Ozzy.