Med første singel på tre år
Endelig kommer The National Bank med en ny singel.
(SIDE2): «Let go» er tittelen på The National Banks første låt på neste tre år.
Thomas Dybdahl og resten av gjengen i The National Bank satser for fullt igjen. Den nye singelen kommer sammen med den første filmen i storsatsningsserien av Varg Veum, laget av «Izzat»-regissør Ulrik Imtiaz Rolfsen. Det skriver VG.
Nytt album
Filmen kommer 28. september, men låten skal ha videolansering 17. august, og radiopremiere noen dager tidligere.
The National Bank røper at de er i gang med et nytt album.
- «Let go» ble spilt inn i juni, for at vi skulle rekke å få være med i den filmen. De begynner å spille inn albumet nå i høst, sier Yngve Næss i Universal Music til avisen.