Korn kommer tilbake

Metalbandet Korn stiller på scenen i Oslo Spektrum i februar.

Publisert

(Side2): Korn er ett av de aller største bandene i nymetalsjangeren, og legger «Bitch We Have a Problem»-turneen innom Norge.

Siden debuten med den selvtitulerte platen «KoRn» i 1994 har bandet solgt over 30 millioner plater, med sin spesielle miks av blytung metal med elementer av hip-hop og allsangvennlige refrenger.

Bandet stiller med to oppvarmingsband - svenske Deathstars og Flyleaf fra Texas.

3. februar skal konserten finne sted - billettsalget starter mandag 1. oktober.