Korn kommer tilbake
Metalbandet Korn stiller på scenen i Oslo Spektrum i februar.
(Side2): Korn er ett av de aller største bandene i nymetalsjangeren, og legger «Bitch We Have a Problem»-turneen innom Norge.
Siden debuten med den selvtitulerte platen «KoRn» i 1994 har bandet solgt over 30 millioner plater, med sin spesielle miks av blytung metal med elementer av hip-hop og allsangvennlige refrenger.
Bandet stiller med to oppvarmingsband - svenske Deathstars og Flyleaf fra Texas.
3. februar skal konserten finne sted - billettsalget starter mandag 1. oktober.