- Kom hjem, Britney!
Britney Spears' tante bønnfaller stjernen om å forlate Hollywood og vende hjem til Louisiana, hvor hun kan oppfostre sine sønner i fred.
(SIDE2): Det er i et åpenhjerlig intervju i avisen Daily Star at Britneys tante Chandra McGovern forteller om hvordan Hollywood-livet har ødelagt niesen hennes, og bønnfaller henne om å flytte hjem til Louisiana, hvor hun er vokst opp, skriver Ekstra Bladet.
Bekymret
32-åringen, som skal være Britneys yndlingstante, har stått på sidelinjen og sett på mens Britneys liv har gått mer og mer opp i limingen. Det har ikke manglet på episoder som vitner om Britneys tøffe liv i det siste.
- Britney tok dop i årevis
Kan miste barna
- Britney har bulimi
- Britney forsøkte å henge seg
- Det er hjerteknusende å se Britney på den måten, hun som var bare et barn. Se på henne nå, hvordan alt faller fra hverandre. Det er sørgelig, sier Chandra.
- Alt går gått så forferdelig galt, og jeg er virkelig redd for hva som kan skje med henne nå.
Faren drakk
Britneys tante har heller ikke vært begeistret for å se niesen feste og drikke, og kaller bildene som sirkulerte av Britney uten truse for pornografiske.
- Britney hadde ikke noen ordentlig barndom på grunn av at hun ble kjendis og opprådte, så det er naturlig at hun gjerne vil ut og ha det gøy. Men hun har en familie nå, og det må være hennes førsteprioritet, mener tanten.
Chandra McGovern avslører også at det ikke er påvirkning fra andre som gjør at Britneys drikkevaner er ute av kontroll. Også hennes far, Jamie, slet med et alkoholmisbruk mens datteren vokste opp.
- Faren hennes jobbet veldig hard for å få henne dit hun er nå. Men han drakk og for mye, og jeg trodde virkelig at det siste Britney ville gjøre var å begå den samme feilen faren hennes gjorde, sier hun.
- Kom hjem!
McGovern er overbevist om at det er berømmelsen og det overfladiske livet i Hollywood som har kjørt Britney i senk.
- Ute i California kan hun ikke gå i butikker, på kino eller på restauranter uten å få et kamera i ansiktet eller folk som overvåker hennes minste bevegelser.
Nå synes Chandra McGovern at Britney skal droppe kjendislivet, og vende tilbake til hjembyen Kentwood i Louisiana for å oppdra sine to sønner i fred og ro.
- Hun må komme hjem, til der folk elsker Britney for Britneys skyld, og hvor de ser forbi hennes berømmelse og stjernestatus, mener Chandra.
Så vidt det vites, er Britney fortsatt innlagt til avvenning på en klinikk i California.
Mer om Britney her:
- Britney tok ecstasy
Skallet Britney ga nettrekord
Britney skrev dødsliste
- Britney har det bra
- Britney må få hjelp nå
Britney amok med paraply
Se Britneys nye bilder
Britney innlagt igjen
Vil frata Britney foreldrerett
Britney innlagt igjen
Britney-frisør ble kjendis
- Britney kan skade barna
Se Britney barbere skallen