Hva mener du om Side2?
Hva gjør vi bra? Hva liker du ikke? Og hva vil du lese mer om? Nå kan du si din mening, her!
(SIDE2): Vi trenger dine tilbakemeldinger for å gjøre vårt magasin bedre.
Det er du som leser som best kan fortelle oss hva vi gjør rett og hva vi bør bli bedre på, så har du forslag - eller ris og ros, klikk på linken, fyll ut skjemaet og send inn din tilbakemelding. Rett til journalistene.
Er du fornøyd med oss? Vi vil gjerne ha dine tilbakemeldinger. Klikk her!
Vi ønsker også innspill og tilbakemeldinger på spesifikke temaer. Mener du det er noen spesielle kjendiser vi bør skrive mer om? Er det noen reisemål du gjerne vil lese mer om? Vi vil vite det.