- Hanne er ingen bitch
- Hanne vet at jeg ikke mener hun er en bitch, sier Kari Agerlie som måtte forlate Farmen mandag.
(SIDE2:) Mandag måtte Kari forlate Farmen som utfordrer, mens den andre utfordreren Eivind fikk bli igjen. Onsdag stilte hun til nettprat på TV2.no
Les alle svarene her: Farmen-Kari svarte seerne
Der fikk hun blant annet spørsmål om hvorfor hun kalte Hanne for en bitch.
- Om du går inn på Farmen-sidene kan du se en videosnutt om hva jeg tror om å komme inn på Farmen. Hanne vet jeg ikke mener hun er en bitch. Alt går over. Hanne er ei kjempedame, svarte hun.
Sin korte tid på gården til tross, hun fikk også en haug med støtteerklæringer: De fleste mente hun burde få bli igjen i stedet for Eivind.
Sandra lurte på følgende: - Jeg syntes så synd på deg, du ble jo regelrett mobbet og frosset ut hele tiden. Eivind var nifs til å baksnakke deg også. Du kunne da umulig ha glede av oppholdet?
- Jeg hadde det fint på Farmen. Ikke alt kommer med på skjermen, så jeg angrer ikke på at jeg var med Eivind var ein luring. Du får følge med å se hvor langt han kommer, svarte Kari.