Gwen Stefani til Norge

Tirsdag 9. oktober kommer Gwen Stefani til Oslo Spektrum for å jodle.

Publisert

(Side2): Stefani slo gjennom som halvpunka vokalist i No Doubt, men tok igjen sitt gamle band i popularitet da hun solodebuterte i 2004 med «Love. Angel. Music. Baby.».

Albumet inneholdt monsterhiter som «Hollaback girl» og «Cool».

Sound of Music
Plata solgte over 7 millioner eksemplarer verden over, og i november i fjor slapp hun oppfølgeren «The Sweet escape» som i første omgang gjorde seg bemerket med jodlingen på førstesingel «Wind It Up».

Les anmeldelse:Gwen rocker igjen
Les også:Hør Gwen jodle her

I mai i fjor fikk hun sitt første barn sammen med ektemannen og eks Bush-vokalist Gavin Rossdale. Etter fødselen har hun holdt en lavere musikkprofil enn normalt.

Turne
21. mars legges billettene ut til den amerikanske artistens første solo-opptreden i Norge, melder arrangør Gunnar Eide Concerts. Norgesbesøket er i forbindelse med Stefanis kommende Europa-turné.

Les også:
- Klar for ny baby
Blond popmamma reddes
Sjekk Gwens nye stil
Sjekk Gwens norske nettprofil
Gwen Stefani fikk en sønn
Gwen mot ny rekord
Treg start for Solo-Gwen